Corona

Bij Fysiotherapie Hazerswoude-Dorp is de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers onze hoogste prioriteit. Vanaf 11 mei gaan wij veilig en verantwoord de zorg opschalen. Op basis van het advies van de RIVM over het Coronavirus op dit moment hebben we de volgende werkwijze opgesteld. De fysiotherapeut beoordeelt telefonisch of online de fysiotherapeutische hulpvraag. We doen dit voor zowel de huidige klanten als voor nieuwe klanten. De fysiotherapeut beoordeelt, telefonisch of online, de noodzaak en actualiteit van de hulpvraag afhankelijk van de ernst van de klachten. De volgende vragen zullen u worden gesteld in verband met het Coronavirus:

1. Heeft u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen) gehad?
  2. Heeft u een of  meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen:
    • Neusverkouden
    • Hoesten
    • Benauwdheid
    • Koorts (vanaf 38°C)
  3. Heeft u huisgenoten/gezinsleden met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  4. Is er bij uzelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Wij werken, vanwege het Coronavirus, met aangepaste afspraaktijden. U mag maximaal 5 minuten voor aanvang van de afspraak aanwezig zijn en eigen handdoek meenemen is verplicht!

Vanwege het Coronavirus is er tot en met 1 september geen Fysiosport in onze praktijk. De Fysiosport tijden en duur zullen aangepast worden en de groep zullen gesplitst worden vanwege maximale bezetting en 1,5 meter regel. Tevens zijn er nieuwe gedragsregels.

Wij vragen u bij één van de onderstaande verschijnselen uw afspraak te annuleren.

a. (neus)verkoudheid
b. hoesten, kuchen of niezen
c. loopneus
d. keelpijn
e. verhoging (= tot 38 graden) of koorts
f. kortademigheid
g. hoofdpijn
h. branderige ogen
i. moeheid
j. je ziek voelen
k. diarree

Op onze website houden wij u op de hoogte.